جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف بیش از ۲۷ هزار نخ سیگار قاچاق طی دو عملیات جداگانه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 31 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" اظهار کرد: ماموران انتظامی در پی اشرافیت اطلاعاتی مبنی بر اینکه دو دستگاه خودرو در یکی از مناطق کرمانشاه حامل سیگار قاچاق است، توقیف و دستگیری آنان در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با شگردهای خاص پلیسی توانستند خودروهای مظنون را پس از طی مسافتی متوقف کنند که پس از بازرسی از آنها تعداد 17 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

سرهنگ مرزبانی ادامه داد: در ماموریتی دیگر ماموران یگان امداد در ایست و بازرسی قزانچی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز توانستند خودرو را متوقف و در بازرسی از آن تعداد 9 هزار و 600 سیگار قاچاق کشف و ضبط کنند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در این دو عملیات دو دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه وانت توقیف وبه پارکینگ دلالت و دو نفر نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه این محموله ها از استانهای همجوار وارد استان شده و قصد توزیع در بازار کرمانشاه را داشت، گفت: همواره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای شعار سال و حمایت از کالای ایرانی با جدیت توسط انتظامی این استان پیگیری می شود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار